Nail It! -lehti

Tänään on päivä, jota olen odottanut jo pitkään. Tänään on Pirkanmaan kynsihörhöjen miitti! \o/ Olen niiiiiiiin innoissani ja samalla kyllä...

Tänään on päivä, jota olen odottanut jo pitkään. Tänään on Pirkanmaan kynsihörhöjen miitti! \o/ Olen niiiiiiiin innoissani ja samalla kyllä jänskättää aika tavalla :) Olen ollut mukana järjestämässä tapahtumaa, ja ehkä senkin takia jännittää vielä enemmän, meneekö kaikki nappiin. Kokoonnumme siis täällä Tampereella 19 osallistujan voimin syömään, jutustelemaan ja kynsihörhöilemään :D Ihan mahtavaa tavata etenkin bloggaajia, joiden blogeja olen seurannut ja tutustua heihin paremmin ihan kasvotusten <3 Toivottavasti tästä päivästä tulee ihan superhypermahtava ja onnistunut kaikinpuolin!!!

Multa on tyystin unohtunut mainita täällä blogissa yhdestä todella tärkeästä jutusta, nimittäin NAIL IT! -lehdestä! Kyseessä on uusi englanninkielinen kynsiaiheinen lehti, jollaisesta olen jo tosi pitkään haaveillut. En ole aiemmin voinut ymmärtää, miksei kynsistä ole tehty omaa lehteä, kun melkein kaikesta muusta mahdollisesta aiheesta on. Mutta nyt se on onneksi toteutunut!




Minulta jäi valitettavasti saamatta Nail It! -lehden ensimmäinen numero, koska en sitä kaupoista löytänyt, mutta toinen numero on nyt tässä. Lehtipisteen sivuilta voi katsoa, mistä paikoista lehteä voi ostaa Suomessa. Tampereella lehteä myydään Turtolan Cittarissa, Kalevan Prismassa ja Sokoksella. Hintaa lehdellä on Suomessa 8,20 €.

Itse tilasin lehden 1 vuodeksi heidän omilta sivuiltaan nailitmag.com. Eipähän jää sitten jatkossa mikään numero väliin :) Vuodessa ilmestyy 6 numeroa ja hinnaksi tuli 32 dollaria.




Lehdessä on aika paljon mainoksia, mutta ne on tehty todella hienoiksi, usein koko aukeaman kokoisiksi ja selailinkin niitä todella mielelläni. Joistakin kynsilakkamerkeistä löytyi myös kokoelmien esittelymainoksia. Mainokset eivät siis ole mun mielestä huono asia tässä, päinvastoin :)



Joko te olette törmänneet Nail It! -lehteen?

Nyt alan valmistautumaan tämän päivän miittiin ja postailen siitä tietysti tarkemmin myöhemmin! Oikein leppoisaa ja helteistä viikonloppua kaikille!

Katso myös

24 kommenttia

  1. Oikein hyvää miitttiä teille! Itsekin voisin joskus Tampereelle miittiin osallistua, kun suunnitelmissa on johinkin sinne suunnalle muuttaa tulevaisuudessa. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niin, osallistut sitten seuraavaan miittiin! Olisi kyllä kiva nähdä! :)

      Poista
  2. Kivaa miittiä! :) Toivottavasti sää suosii! En oo vielä kertaakaan tuota Nail It! -lehteä edes nähnyt missään, mutta varmasti ottaisin sen tassuihini. En tosin tiedä ostaisinko :D

    VastaaPoista
  3. Pitäkäähän kiva miitti, sinne on tulossa muutama munkin tuttu, jonka tunnen blogien ja Fabon kautta. Mä ostin ton NailItin ekan ja tokan numeron, tykkäsin niiden valitsemista jutuista, mutta mua taas mainokset häiritsi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai suako ne häiritsi :) No, tietysti niitä olisi voinut suhteessa muihin juttuihin olla vähemmän, mutta mä kyllä mielelläni katselen kauniita mainoskuviakin :)

      Poista
  4. Kävin maaliskuussa Tampereen Sokoksella, eikä siellä ollut ekaa numeroa. Varta vasten kaupunkiin lähdin sitä hakemaan ja sitä ei sitten ollutkaan. Jospa tää toka numero sit ois, voisin vaikka käydä Turtolan Cittarissa samalla kun haen Faunatarista Genesistä..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oliskohan se voinut olla loppu sieltä? Kysyitkö myyjältä? Voi olla, että tuota lehteä on hankala löytää jos se on kovinkin suosittu ja jos sitä tilataan vaan pieniä määriä kauppoihin.

      Poista
  5. Mie olin tosi pettyny tuon Nail It! lehden ekaan numeroon. Siinä oli pelkkiä mainoksia, eikä oikein mitään jänskää tai mielenkiintoista. Tylsää :/ Olis ollu vaikka jotain kivoja tutoja tai jotain mutta eih.

    Mukavaa miittinkiä ! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo tietty riippuu mitä kukin lehdeltä odottaa. Mä oon vaan yleisestikkin niin iloinen että tuollainen lehti on ilmestynyt, että kaikki mitä siinä on, on ihanaa :D

      Kiitos, oli tosi kiva miitti! :)

      Poista
  6. Mäkin olen ostanut molemmat Nail It! -lehdet. Onhan se aika kallis sisältöönsä nähden, mutta minkäs teet kun kynsihulluus iskee :D Lehteä saa muuten Tampereelta myös Stockmannilta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ei sille mitään mahda kun ollaan kynsifriikkejä :D Ahaa hyvä tietää, että sitä saa stockaltakin!

      Poista
  7. Miten mä oon missannu tämmösen miitin ihan kokonaan???? Olisin päässytkin . Voi harmitus :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No voi harmi! Ensi kerralla sitten mukaan! Oletko liittynyt Pirkanmaan Facebook-kynsiryhmään? Siellä ollaan tuota suunniteltu.

      Poista
    2. En ole,mutta täytyykin harkita liittymistä. Yritän vai pitää jonkinlaista anonyymin maskia kasvoillani enkä innostu etu -ja sukunimen yhdistämisestä samalla kertaa ;) Ehkä olen vähän hölmö.. :D

      Mutta ihanaa sait Kikon Sugar Mat lakkoja! Itse haluaisin niin kovasti 640 Poppy Red:n kiitos Sonnen postauksen.. Rakkautta ensi vilkaisulla <3

      Poista
    3. Et sä hölmö ole :) Jotkut haluaa varjella anonyymiyttään tarkemmin, eikä siinä mitään pahaa ole. Kukin tekee niin kuin itse haluaa :)

      Joo aivan ihania ne lakat! Rakkautta todellakin <3

      Poista
  8. Mun oli pakko käydä ostamassa tuo lehti Cittarista. :D

    VastaaPoista
  9. mä ostin myös lehden kaksi ekaa numeroa irtona jonka jälkeen tilasin ton vuoden pätkän, koska tulee paljon halvemmaksi niin ja kuten sanoit, eipähän jää jotain numeroa välistä :D
    harmi vaan että lehti ilmestyy "vain" joka toinen kuukausi :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ni, hyvä ettet säkään nyt missaa yhtään numeroa! :) Kolmas tupsahtikin jo eilen postiluukusta <3 Ja todellakin harmi että lehti ilmestyy vain jokatoinen kuukausi, saisi ilmestyä vaikka joka viikko! :D

      Poista

Kiitos kommentista!
PS. You can also comment in English.