Nakukynseilyä

Olen viettänyt tässä jo neljä päivää nakukynsillä (tai no, on noissa aluslakkaa sentään). Ei vain ole ollut energiaa lakata kynsiä, vaikka p...

Olen viettänyt tässä jo neljä päivää nakukynsillä (tai no, on noissa aluslakkaa sentään). Ei vain ole ollut energiaa lakata kynsiä, vaikka periaatteessa tietäisinkin, miten haluaisin kynnet seuraavaksi koristella. Mutta ei jaksa. Yhdet kynnet olisi myös postaamatta, mutta tuntuu jotenkin aivan liian työläältä tehdä niistä postausta. Välillä mulle käy näin. Käykö teille koskaan näin?




Onneksi kesäloma kolkuttelee jo ovella. Tää nainen on niiiiin kyllä loman tarpeessa!

PS. Tiedän, että kynnet ovat kellertävät, niistä ei siis tarvitse erikseen mua muistuttaa :)

Katso myös

37 kommenttia

  1. Eihän noi ees pahasti kellerrä, kauniit nakukynnet! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo kuva kyllä hieman hämää, kynnet on keltaisemmat oikeasti. Kiitos kuitenkin :)

      Poista
  2. Mull äy ihan suht useestikin noin ettei vaan jaksa eikä inspaa. Joskus taas tuntuu olevan liikaakin niitä ideoita.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo sama täällä. Kun löytäis sen kultaisen keskitien.

      Poista
  3. Ei sulla oo ees kovin kellertävät kynnet :) Ja mullakaan ei ole ollut voimia/kiinnostusta lakkailla, ja kun oon lakannut niin en oo jaksanut kuvata kynsiä niin on jäänyt postauksetkin... Mutta ei aina voi jaksaa, se on ihan ymmärrettävää :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ei aina voi jaksaa, eikä tarvitsekkaan mun mielestä. Tuo kynsien kuvaaminenkin kyllä tuntuu tosiaan joskus ihan liian vaivalloiselta :)

      Poista
  4. Ei ole edes pahasti värjäytyneet! Kieltämättä pientä kynsiväsymystä on ilmassa ja näin kesällä on paljon muutakin tekemistä kuin istua sisällä lakkailemassa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Luonnossa kynnet on keltaisemmat, tuossa kuvassa ei nyt jostain syystä tullu värit ihan oikein, kännykällä kun sen nappasin. Ja joo totta tosiaan, kesä vie mehut :)

      Poista
  5. Ai kellertävät? Noi on paaaaaaljon paremman näköiset kuin mun nakkekynnet, jotka on ihan surkean värjäytyneet ja muutenkin tosi huonokuntoiset jostain syystä, vaikka kuinka hoidan. Snif.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei :( Välillä kynnet menee mullakin huonompaan kuntoon, vaikka hoitaisin niitä ihan samalla tavalla ku ennenkin. Omituista. Mutta tosiaan niin kuin tuossa jo muutamalle kommentoinkin, niin on nää kynnet keltaisemmat luonnossa, tuo kuva ei näytä näköjään ihan oikein värejä.

      Toivottavasti saat kynnet parempaan kuntoon pian <3

      Poista
  6. Mulla oli kans ennen aina kellertävät vaikka aluslakkaa käytinki. Nykyään teen geelikynsiä ja joskus lakkailen niiden päälle. Ootko harkinnu geelisysteemin hankkimista, sillä voi vahvistaa omaa kynttä niin että se ei näy eikä kynnet enää kellerrä? :) Katkeileeko sulla usein kynnet?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä vähän karsastan noita geelejä :) Ei mulla kovin usein kyllä kynnet katkeile, joten näillä pärjää ainakin toistaiseksi. Ja eihän tää keltaisuus onneksi näy lakan alta, ja ranskislakkakin peittää mun mielestä tarpeeksi hyvin.

      Poista
  7. Jos ei huvita lakkailla, nii sit oot iha rauhas lakkailematta ja postailematta! Kyl me sua täällä odotetaan <3 ja sitä paitsi, kesäl kuuluu tehä muutaki ku nyhjätä koneella&sisällä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kun oli ihanasti sanottu! <3 Kiitos hirmusti <3 Ihan oikeassa oot, että kesällä voi tehdä muutakin kuin nyhjätä sisällä, mutta en mä aio nyt ihan täysin jättää kynsiharrastusta. Oikeastaan nyt kun loma alkaa niin on enemmän aikaa kynsille, tai toivottavasti ainakin :D

      Poista
  8. Pyh ja pah sun keltakynsilles! :D Mulla on puolet pahemman näköiset (onko tää joku kilpailu? :D)
    Mulla on vähän aluslakasta mennyt läpi väriä tässä viimeaikoina ja muutenkin kynnen pinta on kauhean kulunut jostain syystä. Yritin korjata tota välttämällä glitteriä, kun se poistaminen kuluttaa, mutta ei ole ainakaan vielä auttanut :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, ei oo kilpailu :D Ja tosiaan kuva näköjään vääristää, eli kyllä mulla luonnossa on keltaisemmat kynnet, don't worry :)

      Varmaan kestää hetken, että kynnen pinta palautuu normaaliksi, ei kannata siis hötkyillä. Vielä kun keksittäis sellainen aluslakka, joka oikeasti estäisi kellastumisen.. Hmm pitäisköhän alkaa kehitteleen, musta vois tulla miljonääri!

      Poista
  9. Sullahan on niin kauniit omat kynnet, eikä edes pahasti värjäytyneet :) Mulla on nyt ollut jonkinlaista blogimasennusta, juuri kun olen mun kynsimasiksesta pääsemässä yli :D Mua raivostuttaa kun en sitten millään saa blogista kivan näköstä ja kaikkee ja kirjottaminen ei tunnu kivalta... Mutta joo, kyllä me sua odotellaan jos sä lomaa pidät :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Voi että, tuo blogimasennus on kyllä kans inhottavaa :/ Mutta jos kirjoittaminen ei huvita, niin ei sitä väkisin kannata tehdä. Pieni breikki tekee hyvää ja sitten on taas entistä enemmän intoa. Mä en nyt ihan lomaa ajatellut bloggaamisesta pitää, mutta nyt viimeaikoina on vaan ollu niin väsy ja kiire, ettei ole jaksanut eikä huvittanut. Mutta eiköhän tää tästä taas :)

      Poista
  10. Mulla on kans kynsi- ja bloggausväsy menossa. Tekisi vain mieli tehdä kaikkia juttuja pihalla, ja tuntuu synniltä käyttää kaunis päivä lakkailuun ;) Mutta onneksi on tekstuurilakat, niin voi yksivärisilläkin viilettää aina muutaman päivän :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ni, en ole ainut :) Ja todellakin, onneksi on tekstuurilakat! Ne on niin helpot, kun ei tarvi päällyslakkaakaan laittaa eikä odotella lakkojen kuivumista tai pelätä ruttuun menemistä. Voi miksei kaikki lakat oo yhtä helppoja??

      Poista
  11. Mullakin on lakkauspäivä siirtynyt koko ajan eteenpäin tällä viikolla. En vain ole jaksanut töiden ja kotitöiden jälkeen enää keskittyä kynsiin, vaikka mulla olisi parikin kivaa lakkausideaa odottamassa toteuttamista.

    Teki muuten mieli "tykätä" tosta Vanquishin kommentista :D Tekstuurilakat on kyllä nyt kesällä pinnalla juuri oikeaan aikaan ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo sama juttu mulla, työt ja kotityöt vie mehut ja sitten varmaan tuo kuumuuskin, niin ei paljon jaksa enää kynsiä illalla lakkailla. Mutta eiköhän se tästä, eikös? :)

      Täällä muuten pitäisi olla tykkäys-nappula! :D Liputan kyllä myös tekstuurilakkojen puolesta :)

      Poista
  12. Mulla sama juttu menossa, ei tee mieli lakata kynsiä, vaikka mielessä pyörii useita lakkauksia, jotka haluaisin thdä. Jostain syystä ei vaan napostele... Mä pistän sen kyllä kesän piikkiin - on niin paljon muutakin tehtävää :)
    Nätit nakukynnet sulla, kauniin symmetrinen tuo vapaan kasvun "viiva"!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo syytetään kesää, niin ei tarvitse itseä syyttää, hyvähyvä! :D Kiitos kaunis kommentista <3

      Poista
  13. Muuten huomasin tuosta sivupalkista bornprettystoren ja sivulla lukee free shipping jokaiseen maahan. Tuleeko tullausmaksuja kuinka paljon? Aikoisin tilata lisää koristeita mutta noista tulleista on aika huonoja kokemuksia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei tule tullausmaksuja ollenkaan, jos ostat pienemmällä summalla tuotteita. Mikähän se raja nyt taas olikaan, jotain 20€? Eli kannattaa tehdä pienempiä tilauksia, niin ei ole huolta tullista. Mulla ei ole jäänyt kertaakaan tulliin.

      Poista
    2. Jep kiitos vinkistä! :) vielä ongelmia tuon paypalin kanssa...

      Poista
  14. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  15. Mulle käy monesti noin! :D

    VastaaPoista
  16. Voi että, mullakin on just kauhee väsymys postausten suhteen! Kynsiä oon kyllä jaksanut lakkailla, mut toi postausten kirjottaminen on ollut ylitsepääsemätöntä viime aikoina :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tätä tuntuu olevan ilmassa, oiskohan se kesän syytä sitten? :)

      Poista
    2. Se on varmaan, kesä vie mennessään ja rannalla istuminen koukuttaa enemmän, kuin koneella näpyttäminen! :D

      Poista
  17. Onko sulla siis menossa se 31 Day challenge? Kun et ole toteuttanut kuin vasta yhdet kynnet! :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu on kyllä, mutta kuten siinä postauksessa kerroin, ei ole tarkoitus tehdä haastekynsiä koko ajan, vaan silloin kun huvittaa :) En halua ottaa stressiä haasteesta, koska muuten siitä menee pian into.

      Poista
  18. Kiva nähdä, että joku muukin tekee vielä ihan luonnon kynnelle :) Tuntuu, että geeli on valloittanut alaa ihan peruslakkailuilta. Ja hyvässä kunnossahan sun kynnet näyttäs olevan - vaihdatko kovin usein kynsilakkaa? Mietin, että mistä tuo keltaisuus sitten voisi tulla, kun kuitenkin varmaan käytät aluslakkaa.

    Itse lakkaan kynnet noin kerran viikossa (joskus kaksi - naisella on oikeus muuttaa mielensä ;) ja ei ole ainakaan vielä värjäytynyt.

    p.s Minun kynsigalleriani löytyy http://redgerberagirl.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentista Heli :) Geelit on tosiaan levinneet jo laajalti, mutta itse en ainakaan ole nähnyt tarvetta niille. Vaihdan lakkoja kerran tai pari viikossa, eli ollaan samiksia :) Keltaisuus voi tulla vaikka käyttäisikin aluslakkaa, eihän aluslakka ole 100% pitävä. Jotkut lakat saattavat päästä aluslakan läpi ja värjäävät kynttä. Toinen syy saattaa olla ihan vain jatkuva lakan käyttö kynsillä, näin kynnet eivät pääse vapaasti hengittämään.

      Poista

Kiitos kommentista!
PS. You can also comment in English.